piątek, 31 maja 2013

Nowy rodzaj reklam w poczcie Gmail


---
Dwa dni temu Gmail wprowadził do swojej poczty nowa opcję : grupowanie poczty na kategorie, które są wyświetlane w oddzielnych kartach. Nowa opcja została aktywowana na moim koncie pocztowym już na drugi dzień, a dzisiaj zauważyłem nowy sposób w jaki Google dostarcza nam swoje reklamy - otóż są one wyświetlane jako nowa wiadomość email w naszych skrzynkach !


I o ile dotychczas cały "syf" przychodzący na nasze skrzynki można było jakoś filtrować (poczta Gmail zresztą w bardzo ładny sposób "uczyła"" się segregować wiadomości bazując na naszych wcześniejszych decyzjach) to teraz filtra raczej nie założymy....


Co prawda, po otwarciu nowej "wiadomości" (czytaj: reklamy) mamy opcję forward/dismiss (po jaką cholerę miałbym taką wiadomość przekazywać komukolwiek ?!?) to sam fakt zaśmiecania mojej skrzynki dodatkowymi mailami jest dla mnie strasznie irytujący. Sama idea pogrupowania maili na kategorie i wyświetlanie ich w osobnych kartach jest bardzo fajna, i choć nadal domaga dopracowania (możliwość zmian nazw kategorii, dodania własnych) wydaje mi się właściwym posunięciem. Jednak ten nowy sposób dostarczania reklam strasznie mnie denerwuje i szczerze powiedziawszy skłaniam się coraz bardziej ku webowej poczcie outlook.com...
A swoja drogą, że male reklamowe są ciekawym sposobem na obejście wszystkich adblock'ów i innych skryptów filtrujących reklamy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz