wtorek, 26 kwietnia 2011

Tablet w Gwiezdnych Wojnach George'a Lucasa

----
Ostatnio z przyjemnością 'odświeżyłem' sobie całą serię Gwiezdnych Wojen :)
W epizodzie pierwszym 'The Phantom Menace' uwagę moją przykuły fragmenty z wyścigów Podów, na które wcześniej nie zwróciłem żadnej uwagi. Mianowicie cóż to za urządzenie trzyma w rękach matka Anakina Skywalker'a? Dla mnie to wygląda całkiem jak rodzaj tabletu...Trochę taki 'rogaty' ale jednak tablet... A był to rok 1999....
Oceńcie zresztą sami (1:23, 2:47, 5:12, 6:17, 6:50, 8:07, 9:00)




Kliknij tutaj aby otrzymywać powiadomienia
o nowych wpisach na skrzynkę email

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ciekawostka, na którą nie zwróciłem uwagi :). Jestem wielkim fanem sagi o Gwiezdnych Wojnach i wszystkim co związane z tym uniwersum. Ostatnio zamówiłem sobie do kolekcji skarbonkę 3d w kształcie Lorda Vadera, którą to nabyłem na https://4gift.pl/gadzety/gadzety-filmowe/gadzety-ze-star-wars. Od lat kolekcjonuję różne rzeczy związane z Star Wars. Są to m.in. komiksy, figurki, a także gadżety filmowe.

    OdpowiedzUsuń